En seg måndag i ösregn.

Hej och hå. Dagarna går verkligen upp och ned nu. Himla Berg-och-dahl-bane-liv skulle jag vilja kalla det! Som jag sa idag på kvällslektionens traditionella "runda" (vi går laget runt och berättar hur läget är) så har jag haft en fantastisk helg och verkligen bara umgåtts med människor som jag tycker om sådär jättemycket. Men att vakna till regn, grådis och kyla var inte den veckostart jag hoppats på.

Ikväll har dock varit en betydligt bättre kväll. Underbart att ha Daniel hemma igen. Han har lagat god mat medan jag har varit kreativ. Kreativ ikväll har inneburit vuxenpoäng! Jag har nämligen gjort en recept-mapp. Klippt och klistrat ur en massa tidningar där mina favorit-recept fanns. Allt för att vi ska fortsätta vara så kreativa i våra mat-idéer. (Jag vet det låtar hajpat, men det är ju verkligen jätteroligt att ha!) Nu har vi precis tittat på fotbollskväll och ska snart dyka ned i sängen..

Dagens vardagslyx: Handlat upp mitt Bodyshop-presentkort jag fick av D:s familj. HELT UNDERBART! Bokade en massagetid + att jag köpte en bodyscrub och en bodywash för pengarna jag fått av dem. (Tack Linnea, vet att du läser)

Morgondagens To´do : Jobba några timmar, börja PM:skrivandet och träna Peters pass med Elin och Jossan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback