Vin+Elin+Låt oss dansa

Myskväll på hög nivå. Elin har precis åkt från mig. Vi har haft vinkväll med lite tapas. Eller ja, ost och seranoskinka + lite annat gott. Vi har skrivit klart våra PM och även kollat på Lets Dance. Det blev ingen utgång med Sabina, den är frmaflyttad tills imorgon istället. Daniel jobbar dubbel i helgen, dvs. två dygn i rad istället för ett så han slutar inte förän 08.00 på söndag morgon.

Idag har jag vikarierat på min gamla grundskola. Jag har haft franska, engelska, matte och SO. Det är verkligen riktigt roligt! Dem ringde och väckte mig 08.40 och tjugo minuter senare var jag på plats! Pappa var en snällis och skjutsa mig. Ingen kan åtminstonde kalla mig slö! För tillfället har jag sex olika jobb (Dubb Km, Dubb Sthlm, Garderobiär, Vikariat Aga, Vikariat Länsstyrelsen och Vikariat Karl-johanskolan) . Självklart är inget regelbundet men slö är jag inte i alla fall.

Nu ska jag krypa ned under filten och se resultatet av Lets dance. Godkväll mina vänner, ha en fin helg.


(Det rör mig inte så mycket men får jag bestämma så ser vi Laila och Morgan i final.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback