En crush on Bergman

Mitt i pausen på Greys och jag slog igång Spotify och sökte nostalgiskt fram gamla Marit Bergman låtar. Gillade ni henne? Jag avskydde henne till en början men efter att ha sett henne live i Karlstad på Kalas 2004 insåg jag hur fruktansvärt bra hon är. Hon har följt mig genom såväl tragedier som lyckorus, den där Marit. Som vanligt är det texterna som fångar mig och den här under är en av mina absoluta favoriter.. För tillfället stämmer den in väldigt bra på mitt liv.




"I swear that
from now on
we will never be apart again
you won´t stand a chance
there´s no way
I will let you go again
I won´t spend a day
without you close to me
no nights without you holding me
oh no"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback