Underbara underbara dag

Helt helt underbar dag och jag är så himlans dag. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.


Men idag har jag fått en fruktansvärt massa kickar, massa aha-upplevelser och en fantastisk magkänsla. Vi har börjat ny kurs idag, "Kommunikativt ledarskap" som vi läser tillsammans med Sports managment-programmet. Jag har haft introduktion och föreläsning idag av grymma föreläsare och det är så himla rätt allting. Vi är så många som blev som (löjligt uttryckt) "Pånyttfödda", för det är verkligen det här man vill! Jag vill jobba med coachning och ledarskap ju!

Min dröm är att först få jobba inom någon organisation som projektledare, eller coacha personal inom ledarskap. Senare vill jag starta eget, där jag är konsult inom Coaching, ledarskapsutveckling och kommunikativ problemlösning.

Jag har även fått reda på att jag fick den praktikplats jag hoppat på, på Handelskammaren. Ska jobba en vecka med deras svagheter och styrkor inom kommunikation med deras medlemsföretag. Ska bli svinkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback