Tom Waits och Daniels föräldrar.

Gårdagen blev precis så lugn som jag planerat och jag somnade faktiskt innan matchen ens var slut. Skamligt, oh ja. Idag har vi, som tidigare berättats, varit på Java för en ruggigt god frukostbuffé med Erik och Erika. Mycket mysigt. Sedan for jag iväg på rep som faktiskt var riktigt effektivt OCH roligt. Jag spelar i världens roligare band, helt klart...

Nu väntar vi på Daniels föräldrar. Min tanke igår var att baka cupcakesen från Lailas bok men de blev så himlans dåliga! Inte alls goda. Så idag fick jag baka kladdkaka, det är ett säkert kort. Med vaniljglass. Ikväll är tanken att förbereda med Elin, vi ska presentera ett utkast på vår hemlighet inför klassen. Hoppas på att inte bli alltför sågade.

Förövrigt har jag hittat en ny favoritartist. Tom Waits. (Tack
Erik..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback