Stockholm.

Imorgon åker vi till Stockholm. Förstår ni? Det blir tre gånger på tre veckor eftersom jag ska dit nästa vecka med. Herregud! Jag som innan förra veckan inte varit där på ett halvår.

Vi har fått pengar till hotellövernattning + middag av min goa pappa. Vi åker strax efter lunch och planen är att hinna med Adidas Outleten i Hammarby Sjöstad (Mitt gamla område...), middag på nya restaurangen i gamla stan och sist bio. Sen blir det göra staden på torsdag, Daniel verkar sugen på att göra av med pengar. Men en annan som inte har heltidslön får nöja sig med att vara smakråd åt honom.

Jag ska nog smyga in till Kulturama imorgon.
Se om jag ser någon jag känner.

(Mina Kulturama-brudar. Hösten 07)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback