Solsken, träningsvärk och lunchdejter.

Ytterligare en fin dag och jag kunde inte må bättre.

Måste påpeka att igår så promenerade jag både hem från jobbet och upp på stan till träningen.Det var väl lite hurtigt iaf? Mycket skönt i detta väder. Träningspasset går till historien som mitt jobbigaste någonsin men jag fick förklarat för mig att hans pass nästan intill liknar intensivpassen och nej, jag är faktiskt inte så överdrivet tränad. Men nu ska det bli skärpning, varje tisdag ska jag gå på det + två gympass utöver det i veckan. Hej och hå.

Dagen idag började med redovisning som faktiskt gick bra trots nervossitet och några små nervsammanbrott. Tänka sig att jag alltid överreagerar och får panik innan när det faktiskt alltid gått bra. Har även hunnit med att luncha med Daniel på Pitchers, vi planderade lite inför resan och sedan strosa vi på stan. Även idag blev det en promenix hem.

Nu blire plugg och ikväll 19.00 ska jag infinna mig hos Lisen. MYS!


(Från och med idag är denna jacka portad. Jag kommer härmed bara använda skinnjacka och andra vårjackor. Jag struntar i om det blir snö igen, härmed inviger jag våren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback