"Släck alla ljus.."

Jag har dragit ned persiennerna. Släckt lyset och tänt stearinljus. Flyttat ut mitt gosiga täcke till soffan, skurit upp Kivi och nu ska jag unna mig Mama Mia-tittande innan Daniel kommer hem från Norrköping där han spelat match.

Kvällen igår var riktigt bra. Speciellt kul att Sandra, Jenny och Sofie följde med. Bilder får komma upp senare, nu ska jag bara ha en riktigt skön eftermiddag. Fikade på Bara Vara med la familia förut men det var nog det mest kreativa som denna dag kommer bjuda på.


Måste bara lägga upp Lailas sista dans igår i finalen. Jag är inget fan av Lets dance, men att den kvinnan kan dansa är verkligen sant. Tycker det är synd att dem inte vann för fridansen var verkligen helt fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback