"She broked your throne and she cut your hair"

Elin har precis lämnat mig efter ett Greys-avsnitt. Jag lyxade till det innan hon kom med en utom-ordentligt god pesto-pasta med bladspenat, avokado och tomater. Det vart så gott! Imorgon bitti ska vi träffas 10.00 och påbörja den omtalade hemtentan. Det ska bli oerhört spännande måste jag säga. (Eller katastrofalt, kan man också säga...)

Måste bara skryta lite , utan att tala för mycket ekonomi, jag fick mycket mycket mer lön än vad jag trodde och jag insåg även att jag fick tillbaks riktigt bra med pengar på skatten. Dvs. jag får denn, behövliga summa innan midsommar! Kommer sitta fint innan min och sabinas resa.


(16 dagar kvar.. )

Kommentarer
Postat av: jonte

Ska du ut på lördag ?? =) Låt mig förklara då :) haha! Det kommer bli riktigt kul!

Postat av: sofie

Emma den där skiten fungerar inte :( Kan inte logga in med mitt bankjävlaid

2009-03-26 @ 00:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback