Mycket födelsedagar är det.

Bra dag. Jag mår väldigt bra av att jobba. Det skapar rutiner. Men visst, jag inser att det kanske är lite väl naivt att säga så efter bara en veckas jobb. Tillbaks till ordentliga skolveckor från och med måndag, och nu ska vi faktiskt gå varenda dag i veckan! Det var längesen man gjorde. Det ska bli en otroligt intressant kurs. "Kommunikativt ledarskap".

Ikväll har vi firat min kära pappa. Och på fredag fyller Daniel år. Men då kommer pappa hit, för Daniel ska bjuda honom på middag som tack för Barcelona-resan vi får. Det blir mysigt. Sen kommer Daniels familj hit på söndag dag och firar honom. 26 år fyller han. Dock får han ingen Rom-resa den här gången, min ekonomi är inte lika stabil som när han fyllde 25 : ) Men han blir nog nöjd ändå. Den 31a fyller även mami. Hej och hå vad alla ska fylla samtidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback