Min goding.

Jag måste säga att jag lever ett fantastastiskt liv. Min underbara sambo har lagat en helt underbar lagrätt till mig som stod färdig varm när jag klev hem ifrån snöäcklet där ute. Daniel själv var dock på träning men min goding visste att jag behövde lite krafter snabbt (dvs. lyxig mat) snabbt efter en jobbig dag. (Tack, du är bäst i världen.)

Jag har jobbat idag, det gick bra - jag trivs bra där. Efter jobbet bjöd Elin som tror att hon är miljonär (jag har lärt henne hur tankesättet fungerar) mig på kaffe i skolan, vi hann prata lite och catch´a upp det vi missat. Sedan hade vi en fin programkvällsföreläsning.

För er vetskap har jag bokat min första coaching-tid idag. Jag vill upplysa om att jag är mycket glad över det och poängtera att jag inte har några problem. Det är lite utav en framtidscoach och vi ska till en början diskutera mitt och min Tildas hemliga projekt.  Helt underbart bra känns de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback