Lucky me.

Jag mår så bra idag! Sitter på sushistället på Centralen i Stockholm och har avverkat fem timmar på Dubberman. Dagens pass var det roligaste någonsin tror jag! Det blev mycket flams, mycket flum, mycket skratt och inte mycket vettigt gjort men sånt kan ju behövas ibland med. Det är nice att få betalt för att flamsa..

Väntar på tåget som tar mig tillbaks till verkligheten. Direkt när jag kliver av blir det jobb på slottet tills runt 23.00. Imorgon blir det att hälsa på mami och sedan ska jag titta på Musikallinjens föreställning. Var och tittade på deras rep igår och insåg att jag börjar bli gammal när jag knappt kände igen några som gick där. Relativt gammal iaf?

Vinkväll hos Erik och Erika imorgon + melodifestivalen blir mys.
Längesen vi umgicks vi fyra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback