Lisen, våran fina Lisen.

Jag är ambivalent ikväll. Jag är så ledsen i hjärtat att jag skulle vilja gråta under mitt täcke hur länge som helst, jag är så trött på hemtentan att jag skulle vilja dö men mitt i allt är jag ändå väldigt lycklig.

Anledningen till att jag är ledsen är att min fina och bästa Lisen kommer att flytta tillbaks till Stockholm till sommaren och fortsätta plugga där. Lisen är min tredje hälft (Lisen och Elin delar på min ena halva) och allt kommer bli jättekonstigt, trist, grått och omysigt utan henne. Hon är verkligen en av de bästa människorna jag träffat och även om jag har Elin kvar hos mig här (Du skulle bara våga lämna mig elin!) så känns det sorgligt och ensamt. Vi måste hålla kontakten men det kan dock aldrig bli som nu. Men javisst, jag ska även säga att jag är lycklig för Lisens skull då hon får bo med sin Robin på heltid och slippa pendla som en dåre! Hjärtat, du kommer vara så saknad men är du lycklig så är jag/vi det.

Vi brudar har varit på Indigo ikväll och firat Lisen. Firat och bölat lite. Vi måste verkligen ta vara på den här våren som kommer nu och göra det bästa utav den. Uteserveringar, grillpartyn, vin på min balkong, picknick i stadsparken och promenader i solen. I sommar gör vi roadtrip på Strömstad, Stockholm och Örebro. ♥


Kommentarer
Postat av: lis är din fisl

Nu fick du mig och böla! Så fint sötnos, tack för att du är du. Och som sagt, utan er inget Örebro! <3 Alltid vi!

2009-03-27 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback