Johnie-boy och jag.

Jag är ganska glad faktiskt (även om jag sitter på Slottet och inte kan gå hem förän 01.30). För igår pratade jag med min gamle vän John (jag kallar han Johnie-boy och han kallar mig Slemma, charmigt va?). John gick i min klass på gymnasiet och sista två åren fick vi bra kontakt. Vi sjöng ihop på mitt projektarbete och har sedan dess sagt att vi ska sjunga ihop igen.... snart...

Men det har aldrig blivit av. Men igår tog jag tag i det och ringde John. Vi bestämde oss för att i maj (jag vet att de är långt kvar, men han är en buissy man!) sätta ihop en liten konsert han och jag, och köra våra favoritlåtar på DEED. Både egna och covers, mest för skojs skull. Dra dit alla kompisar som vill (det är gratis.) och bara ha roligt. Inget jätteallvarligt.

Så vi ska ses om några veckor och plocka ihop lite låtar vi gillar. DET SKA BLI SÅ KUL! Detta betyder alltså att i Maj kan dem som vill både gå på Mean Mr Mustards bandfest (dvs. mitt bands spelning för allmänheten på Elite hotell) OCH min och Johnies spelning. Hur bra som helst ju! (Anna quistan jag räknar med dig nu)


Kommentarer
Postat av: Quistan

GIVETVIS kan du räkna med mig. Har ju sett fram emot och tjatat och detta evenemang sen jag fick nys om det. Kul kul, kom med datum så spikar jag i kalendern ;) ha en skön lördag.

2009-03-14 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback