Jag gjorde en sån där fånig lista i brist på annat. Skjut mig inte.

... klädsel: G-starjeans, lila linne i siden och svart kofta.
... frisyr: Flätor
... låt: Allt med Maroon 5
... vill ha: Fortsatt fint väder
... saknad: Matilda
... roligaste: Att få promenera hem senare för att ikväll övningsköra
... tråkigaste: Träningsvärken som gör att varenda rörelse känns som en käftsmäll
... kramar: Kramade Daniel innan jag lämnade honom
... pussar: Samma där. Den godingen fick sova när jag lämna sängen 07.00

Något smeknamn? Memme, emmis, dimman, Spiggan, Iggan.
Vilken är din favoritdryck? Loka är en klar favorit.
Tatuering? En, gjord 20/8-2007, två till på gång när ekonomin tillåter.
Kroppspiercing? Piercing i naveln
Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? En klar 9a. De är udda iaf : )
Favoritsemesterort? Mexico framför allt anant.
Favorithelg? Julen! Jag blir som en fyraåring.
Favoritdag i veckan? Fredagar, den känslan är oslagbar
Vad gör du för att koppla av? Sover, promenerar eller sjunger.
Hur ser du dig själv om 10 år? Jag arbetar som ledarcoach, vi har två fina staffordshire bultlerrier, jag driver egen firma med Elin vid sidan om arbetet och jag & Daniel har precis flyttat till villa med våra söta barn Tilde och Vincent.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men smulan, du glömde ju smulan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback