Hemlisar

Måste även berätta hur mycket jag tycker om min klass och hur glad jag är över kvällen jag hade med dem.

Elin och jag har ju haft en hemlis. Och stört nog kan jag inte minnas om jag berätta hemlisen här. Men hursom. Jag och Elin kommer att jobba ideellt som föreläsare på gymnasieskolor i Örebro, genom ett företag som heter Transfer. Då vi både under ca. tre års tid har genomgått behandling för ätstörningar så har vi en stor dröm och önskan att få komma ut och prata om det här. Genom vår utbildning har vi grundläggande kunskap för att göra riktigt bra föreläsningar.

Så ikväll har vi presenterat våra idéer och tankar inför vår kära klass som vi bad om råd och åsikter. Dem är ju experter på området : ) Vi fick så mycket cred, feedback och råd så allt känns verkligen toppen. Min klass är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback