Finbesök



Vi har haft gäster idag. Jättefint besök. Tyvärr kunde jag inte  vara hemma. Det var synd, jag som längtat efter att få träffa lilla Victor. Det var nämligen Victor, hans mamma Lisa och pappa Gustav som tog en promenad till oss. Jag var ju och volontära som värdinna på Kulturskolan och sedan for jag direkt till repet. Men Daniel höll ställningarna och bjöd på fika. Men vi kanske ska dit och hälsa på i veckan. Det vore roligt. Bilderna här under har jag snott från
Lisas blogg. (Hoppas de var okej.)

Repet ikväll gick svinbra och det kändes bra med en hel del nya låtar. Att dessutom vädret varit helt fantastiskt gör ju allt så mycket roligare! Nu blire hårdplugg ikväll, inatt och imorgon.


Daniel & Gustav + Victor i dressen han fått av oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback