"Every little thing, is gonna be alright."

Vilken mysig kväll! Jag har haft Linnea här på besök, lite tee och fika. Ser henne ju inte så ofta och ofast umgås vi inte bara hon och jag så de var härligt. Hon åker snart en månad till USA den bruden. Jag är inte alls avundsjuk... Nu ska jag bara krypa ned under filten (skulle ha pluggat, men nej.), titta på reprisen av Så ska det låta och sist läsa lite. Ikväll är det tomt i sängen utan Daniel men imorgon bitti ska jag pussa sönder honom.

Imorgon kväll ska vi, dvs. jag och Elin fira Sabina som fyllde 21 förra onsdagen. Vi ska bjuda ut henne på middag på världens bästa Indigo. Hur mysigt som helst. Det är inte ofta vi gör sådant vi brudar så det är dags nu.


(Söta sabi med Elin A på studenten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback