Ett dygn i Stockholm..

Nu har vi gjort Stockholm och jag tror verkligen jag har riktigt mycket ambivalenta känslor över den staden. Ena stunden saknar jag pubkvällarna på K, lunchfika på Spesso,att ha 12 minuters resa till Matilda, Interpret-lektionerna med Mia och lägenheten i Skanstull. Nästa sekund är allt jag kan känna den ångest som de sista månaderna präglade mig med. Skumt och hemskt.

Hur som helst vart det Hammarby Sjöstad igår, mycket mysigt. Tapas på Tapac i Gamla stan och sedan Män som hatar kvinnor. Filmen var hur bra som helst och jag är riktigt såld! Se den för tusan! Idag har vi varit inne i stan och handlat lite. Jag gick loss på Makeup-store och Daniel handlade lite stuffs på Topman : ) Väl hemma i soffan nu måste jag ta tag i mitt hemska plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback