En låt med Sara för Sarah ...



Ger er en gammal favoritlåt som är en av de vackraste jag någonsin hört. Angel med Sarah Mclachlan. Ska även hälsa Sarah, min kära klasskompis välkommen som läsare av bloggen ♥ Hon berätta nämligen igår för mig att hon läser den ofta och att den är lite beroendeframkallande. Det gjorde mig så glad! Hon sa att de var roligt att läsa en blogg från någon med lite samma värderingar och synsätt. Sånt gör mig så lycklig! (Töntigt nog är ju liksom bloggen JAG).

Undrar om Mattias ("Mattias som aldrig visar sina tatueringar")  som läste Retorik A med oss fortfarande läser? Han var verkligen trogen! Skriv gärna isåfall : )

Kommentarer
Postat av: S

Sant ju =) Bara att ta åt dig, tjejen!! Älskade din kommentar ang Lisa...Haha...Klockren!! Jag håller med till 100%

2009-04-01 @ 13:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback