Doft-sjuk

Såhär när det börjar bli dags för vårtider så får jag alltid ett fruktansvärt sug efter nya parfymer. Jag tycker verkligen att det är bland de roligaste som finns att köpa, dock blir det ju inte så ofta. Utan mest vid utlandsresor. För tillfället växlar jag mellan ett helt gäng, vilket kan vara lite tråkigt för man får aldrig riktigt någon signatur-doft, men jag tycker så mycket om dem alla!  Nu när vi åker till Barca är planen att inhandla Victor and Rolf, Flowebomb. Vet att Anna har den och den luktar så himla gott! (Dvs. AQ, du luktar sjukt gott!)

Här är några av dem jag varierar emellan och har samlat på mig genom åren:
(Har jag missat någon god får ni gärna skriva den i kommentarsfältet...)


Emporio Armani, White Night.


Calvin Klein, Eternity moment och In2u.



Lancome, Miracle och Attraction



Kenzo Amore


D&G Light Blue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback