CHOCK!

På tal om musik (föregåeende inlägg) så måste jag tillägga något som chocka mig.

Såg som sagt på SÅ ska det låta reprisen nyss från i fredags. Frida Muranius var med, ni vet tjejen som sjöng "Dunka mig gul och blå" (jag älskade låten och hatade henne), och vet ni vad? Hon var så jävla bra! Vilken  röst! Det kan man verkligen inte tänka sig efter de låtar vi hört henne sjunga tidigare.

Frågan är då bara, varför varför varför hon förnedrar sig själv och sin talang genom att spela in och skriva så fruktansvärt kassa låtar (vilket dem egentligen är!) som inte alls plockar fram det bästa i hennes röst. Jag letade efter ett klipp men hittade inget tyvärr. Jag ska lägga upp ett så fort de finns så får ni höra. CHOCKING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback