BÄSTA DAGEN!

Den här dagen är både bäst i världen men även extremt dålig. Jag är jätteglad att jag fick skjuta på redovisningen tills på onsdagen på grund av att jag fick en smsförfrågan om att jobba imorgon och på torsdag på Länsstyrelsen. Vilket är svinbra! Jag är även glad för att vi har haft en underbar kvällsföreläsning med Stressdoktorn.... det gav mycket!

Men gladast av allt är jag för att få sjunga på lilla Victors dop. Det är alltid en sjukt stor ära att få sjunga på människor tillställningar i livet som alltid kommer kommas ihåg. Nu är det ju bara det att Lisa och Gustav aldrig hört mig sjunga så hur dem vågar vet jag inte men det får stå för dem :> hehe. Jag väljer att inte berätta om de dåliga sakerna. ju

Nu äre pluggorgie hos Erik och Peder.
Här ska det pluggas till sömns.
Älskling jobbar inatt.



Kommentarer
Postat av: Lisa Malm

Hej hej,

Jag har några förslag på sånger bla. "Himlen måste sakna en ängel" "Du är allt" och "Det vackraste" men jag har inte så bra fantasi vad det gäller musik så jag är bara tacksam om du har några bättre förslag.

Kramar

2009-03-17 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback