Midsommar i mitt hjärta..

Riktig dålig aktivitet här i min kära blogg. Antar att det är ett resultat utav den semester som tagit vid i både hjärta och hjärna.



Midsommarhelgen i stugan var helt fantastisk och vi kunde inte ha gjort mer rätt som åkte ner. Vi har spenderat dagarna med att sova länge, äta massa god mat, läsa böcker, spela massa kort och igår eftermiddag fick vi till och med sola några timmar. Som vanligt är det alltid lite vemodigt att åka därifrån och kunde jag skulle jag helst spendera flera veckor i rad där. Det var Daniels första gång där och jag tror han blev lika fast som mig. Mitt paradis. (Kommer upp massa mysiga bilder ikväll..)

Men nu är det i alla fall en veckas jobb som gäller. Första jobbveckan till ära blir det riktigt sommarväder, det känns sådär va? Men på lördag 20.00 lyfter planet som tar mig och Sabina till Kreta. Det ska bli så bra! Ikväll blir det sushi på East west med mina fina kusiner. Det ser jag fram emot!


(Gammal bild på mig och Sab. Våren 2005)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback