10 saker..



 

I brist på annat antar jag utmaningen -
10 saker ni inte visste om mig.



- Jag sover med mobilen under huvudkudden

- Jag är en hejjare på datum - säg ett datum för två år sedan och jag kan berätta vad jag gjorde då!
(Kan även alla datum när par i min omgivning blev tillsammans, träffades, gjorde slut osv...)

- En av de bästa filmerna jag vet är pinsamt nog den svenska dansbands-filmen Black jack. (Jag tror filmen har påverkat påstående sju)

- När jag var 6 år var jag obotligt kär i Tony i Rederiet (minns ni han?), jag skrev till & med ett kärleksbrev och fick svar! Han skickade med kort på sig själv och autograf också. Tror ni jag var stolt eller?

- När jag gick på dagis (I brickeberg ska tilläggas) ljög jag om att min pappa var pizzabagare, alla andra barns var ju det!

- Jag älskar att bugga!

- När jag var fjorton år älskade jag Kent, målade mig med mycket kajal och skrev tragiska självdepressiva dikter på Lunar. (Jag var nog en riktig wannabe för ska sanningen fram var jag nog inte alls olycklig..)

- Jag har alltid haft en förkärlek till stabila, lugna och jordnära killar. Jag skulle aldrig klara av att dejta/träffa någon som var lika vimsig, sprallig och översocial som mig.  Nej, jag behöver någon som tar ner mig på jorden. (Och Daniel är perfekt som ni säkert förstår.)

- När jag var 16 och var på Språkresa med Elin började vi gråta på dansgolvet båda två pga. det var så synd om en italiensk kille med "tönt-utstyrsel" som såg riktigt mobbad och ensam ut. Vi försökte dansa med han men han såg bara bortkommen och rädd ut. (fråga mig inte varför vi grina men jag tycker så synd om ensamma människor..)

- Jag har en stark förkärlek för det mesta som har med Italien att göra. Jag älskar italiensk musik så som Laura Pausini och Eros Ramazotti, jag älskar språket, är galen i Rom och skulle kunna döda för att få bo & plugga en termin där. (Sanningen är att en italiensk låttext kommer inom kort som tatuering på tjejen som skrivit detta..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback