...

Hemma efter några timmar i Karlskoga. Röstprov och lite inspelning av ny film. Tacksam för jobb? EH JA. Måste ta mig en powernap innan jag skriver det absolut sista på PM:et. Gårdagskvällen startades på Bryggeriet med en hel del folk från klassen för att senare styra mot Strömpis. Jag var inte riktigt i mitt esse men kvällen var klart godkänd..

Imorgon hålls allra sista examiniationen innan "sommarlovet". Det är helt sjukt vad fort detta läsår har gått. På lördag ska jag, Daniel, William, Pappa & Lasse åka till Stockholmet för att se landskampen, Sve-Danmark. Ska verkligen bli jätteroligt. Sen på söndag skjutsar Daniel mig till Karlsborg och där förblir jag i fem kvällar.. INTENSIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback