Summer is here..

Den här sommaren kunde inte börjat bättre. Även om jag visserligen är bitter över att Daniel får ligga på stranden och glassa om dagarna när jag jobbar 8-16 så mår jag toppen ändå. Jag trivs på jobbet och jag gör så mycket roliga saker ändå på kvällarna : ) Tapasdejten igår med Elin E, Elin A och Sabina var riktigt bra. Mingla är nog ett underskattat ställe av mig sen tidigare för tapasen var ljuvlig. (Men nej, inget slår Indigo!)

Något som var roligt var att Elin A och Kim troligtvis ska åka till Kreta i helgen också! Till Chanya precis som vi. Det är ju guld! Även min gode vän Moses, hans vän James, Tarik i klassen och hans kompis siktar på Kreta så vi kan nog bli ett himla härligt gäng där nere. (Hihi, jag är så lycklig och pirrig! Två dagar kvar..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback