Regnig helg med mysiga inslag..

Efter en helg som i stort sett har regnat bort är det nu dags att sova. Att träffa flickorna igår var riktigt mysigt. Visst var det även roligt att dansa lite men framför allt var det så bra att få umgås med Elin och Sabina. Ikväll har vi cyklat hem till Lisa, Gustaf och lilla Victor (som förövrigt sken som en sol nästan hela tiden vi var där!) för lite kvällsfika. Det var verkligen jättemysigt och vi får nog se till att ses lite oftare med tätare mellanrum.

Vi har intagit viloläge i soffan, ätit lite fil och jag har beställt böcker till min sommarkurs (Sociologi : Ledarskap och organisationer). Veckan som kommer är hektisk och händelserik. Jag vill bara att det ska bli fredag morgon så vi får komma ned till stugan. Figeholm kan nog vara det stället som jag anser få mig att må bäst i hela världen. Jag blir lugn bara av tanken att sitta ute på verandan och titta ut mot havet en mysig sommarkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback