På allvar?

na.se kan man rösta fram länets bästa badplatser.. Jag undrar lite hur dem har tänkt. Menar dem att vi HAR badplatser i länet? Har jag missat något under mina 21 år här?


De nominerade är : Hjälmarbaden och Hjälmarbaden
Den oslagsbara vinnaren är: HJÄLMARBADEN!


HUH? Eller har dem tänkt räkna med Gustavsvik? Eyrabadet kanske? Jag förstår ingenting. Men upplys mig gärna. Jag skulle inte ha något emot att ha fler möjligheter att bada, utan att för sakens skull behöva ta mig ett bra antal mil med bil.
(Nej Elin, jag är inte alls avis att du bor i Strömstad. JUSTJA! Vi har ju svartån i Örebro.. )


Kommentarer
Postat av: Ania

Emma, det finns massa badplatser. Kilsbergen är full av sjöar. ånnaboda, suttarboda tex. sen har du leken.. Hoppas detta hjälpte lite:) Det finns så klart ännu fler! :D ha en toppen dag och lycka till med körkortet!!!

Postat av: Emma

Hihi : ) jag läste igenom den där listan sen på na.se och jag vet, men de var ju ändå töntigt. Jag tycker de känns som om vi har så himla få ställen i närheten för i stort sett alla kräver ju bil :>



TACK & KRAM!

2009-06-23 @ 15:48:23
URL: http://popsickness.blogg.se/
Postat av: Élin

Men i augusti kommer du till mig och havet, då ska fröken få bada hur mycket som helst :)

2009-06-23 @ 19:02:32
URL: http://missfancypants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback