.....Lunch med en förtjusande man.

Kaffekoppen står framför mig och vi har sparkat igång den här dagen fint. Vädret gör mig galet glad och jag lyssnar till och med på P4 idag! Det är faktiskt lite mysigt.. (Pensionärs-varning? Jag skyller på min kollega Anita..) Jag ska luncha med Daniel idag och senare blir det att hjälpa papi i butiken några timmar. Jag är så snäll idag.. Men han är ju iofs snäll jämnt.

Ska försöka hinna med att köpa två böcker till resan också. Jag läste ut Denise Rudbergs "Åse" förra veckan och måste säga att den inte var lika bra som hennes tidigare men helt klart läsvärd. Hennes böcker brukar vara galet bra! Idag får det bli en skön Marian Keys - roman som är lättläst på stranden. Tänkte mig den nya : "En förtjusande man". Fick även ett tips av
Matilda, "Kvinnor som tänker för mycket.."  En självhjälpsbok för sådana som oss : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback