Intensivt..

Helt slut är jag! Första dagen på intensivutbildningen har gått ruskigt fort men oj så mycket jag har i huvudet nu. Kursen är toppenbra och vi har varvat teorikurser, självstuider och körning. Jättehärliga körlärare (jag fick en från örebro, vad är oddsen liksom?) och gruppen är jättebra. Så de blir nog en bra vecka.

Sitter i sängen nu och ska försöka samla lite kraft innan jag tar tag i teorin igen. Bor tillsammans med två tjejer från Göteborg/Orust som är jättetrevliga. Vi har väl tänkt att förhöra varandra tillsammans ikväll. Daniel skjutsade hit mig igår eftermiddag och som sagt så stannade vi hos Mattias på vägen. Jätteroligt att träffa han, ses ju så sällan.

När vi kom fram till karlsborg stannade Daniel en timma så vi hann promenera runt lite. Det är verkligen ett riktigt med ställe! Mitt vandrarhem ligger precis vid vattnet och det är så mysigt.. Daniel kommer även och hämtar mig på torsdag. Min goding, så snäll.


(För exakt två år sedan idag såg jag ut som nedan .. )





Kommentarer
Postat av: Matilda

All lycka till till dig under veckan Baby! Du kommer klara det galant.



Massa kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback