...

Har precis ätit lite pizza med pappa och är nog hos mami. Hon är inte hemma men Daniel jobbar och jag ska ändå upp på stan imorgon bitti så jag sover här. Blir enklare med resväskan också. Jag tror jag ska umgås med Oc-boxen i soffan ikväll innan jag sover tidigt.. Annars kanske jag utnyttjar mamis underbara balkong och läser en bok där innan läggdags..

Riktigt riktigt tråkigt med fotbollen ikväll. Jag är så sjukt imponerad av svenska laget och hur dem har presterat i de flesta matcherna. Att dem vände dagens match var helt sjukt och det var riktigt sorgligt att vi inte fick in den sista straffen..Hade varit tufft med en final mot Italien att se på Kreta.


Såhär såg vi ut sommaren 2007 - Ayia Napa. Emma & Sabina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback