...

Bloggtorka i några dagar. Jag har behövt några dagar ifrån datorn.

I tisdags tog jag buss och tåg till min finaste Matilda. Vi spenderade dagen med att prata, dricka vin, laga god mat, sitta ute i hennes "trädgård" och bara ta igen tid vi missat. Hon var ganska bitter och ledsen över att vara tillbaks i Sverige efter en underbar weekend i London. Jag förstår henne. Det här vädret gör mig galen. Hur som helst, i tisdags kväll satt vi på Carl Philip - en jättefin restaurang precis vid ån i flera timmar och dela en flaska vin. Hennes mamma med kompis kom också förbi ett tag. Mycket trevligt vare : )

Kom hem igår och har i stort sett knappt varit utanför dörren sedan dess. Jag och Daniel hyrde Twilight igår och den var verkligen sådär superbra som folk säger. Den rekomenderas starkt! Imorgon bitti åker vi till stugan utanför Oskarshamn och det ska bli helt fanstastiskt att äntligen få komma ned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback