Sunny heart.

Tänk så lättare allt bli med lite sol ute. Jag ska faktiskt luncha med Emma idag, som jag inte tror jag umgåtts med sen Januari så de blir verkligen jättemysigt. Planen är Lilla Örebro.




Och på tal om planer så kommer jag, som tidigare skrivet, åka till Strömstad nästa fredag med lite klassfolk. Jag tar tåget hem till Örebro tisdag morgon. Igår blev det även bestämt att jag, Malin, Matilda och Marina ska åka ut till Sandbergs somamrstuga utanför Nora. Hur mysigt som helst! Jag ska ha Mary Kay klass för dem och så ska vi sova kvar, dricka lite vin och äta ost&kex. Sen på onsdagen stannar nog Matilda i Örebro och då blir det Strömpis : )

Lördagen därpå, dvs. 15/8 har Tarik och Dennis en jättestor fest på hotellet i Vingåker (av alla ställen?). Den ska i alla fall jag och Malin åka på. Temat är seriefigurer/superhjältar och vi har kommit på bästa idén : ) Det blir spännande, gott folk!


(Så himla härlig bild från förra sommaren, Malin & Mohammed en utgång i Augusti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback