"....This is how it feels to be special"

SÅ var det onsdag redan och tamme tusan, vi har ju faktiskt lite sol! Jag ska snart ut och luncha med papi. Igår bjöd min kära mor och lillebror + hans kompis Markus på mat. Det blev min favorit, baconlindad mozarellakyckling och råstekt potatis. Mycket mysigt. Tittade även lite på Jacksson-turnén som gick på tv. Böla lite till "Shes out of my life" och stängde sedan av. Det blev lite för sorgligt helt enkelt.

Idag bär det av till Ikea och Blomsterlandet efter jobbet. Ska även köra och sedan titta över hos Sanna för en bit mat, hon fyllde nämligen 24 igår. Sen blir det storstädning för fulla muggar. David & Hannes ville ha med mig ut på en öl men jag har insett att det kanske blir alldeles för stressigt.. Vi får se. Jag ska göra vad jag kan : )


Kommentarer
Postat av: Mattias

Du städar väl inte för min skull vännen!? ;) Ska bli grymt skoj att komma upp ett par dagar och terrorisera er lugna vardag lite!



Kram

2009-07-08 @ 13:34:04
Postat av: Emma

Haha hörrudu, de vore ju trevligt om du överlevde och inte dog utav dammförgiftning under din lilla trip till oss ;) Så jo, jag städar för din skull.



Kommer bli jättemysigt!

ses imorgon. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback