Semester 2009

Min semester i år är lite hattig. Jag har lagt veckorna med lite mellanrum. Som ni vet hade jag ju v.27 när jag och Sabi var på Kreta. Nästa vecka, dvs. vecka 30 kommer jag också att ha lite semester. Jag och Daniel ska på minisemester till Köpenhamn två nätter, Malmö två nätter och kanske en natt i Varberg. Sen ska jag hem och jobba hos pappa. Det ska iaf bli väldigt mysigt att åka iväg lite. Vi ska bila ner vilket känns ganska roligt för då kan man ju stanna efter vägen och bada om det skulle vara fint ♥

Sen jobbar jag även vecka 31 och 32 för att sedan vara ledig till skolan börjar första september. Men innan skolan börjar ska jag ju roadtripa till Strömstad med mina favoriter okckså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback