Resa resa resa

Var tvungen att roa mig med något sista 14 minuterna innan det blir semester. Här kommer en lista om just RESOR:

· När reste du senast?
Med Sabina till Kreta för två veckor sedan

· Vilka länder har du besökt?

Spanien, Grekland, England, Thailand, Mexico,
Tjeckien, Tyskland, Malta, Österike,
Italien, Frankrike,


· Drömresemålet?
Oj, jag vill se så mycket men Usa (NY eller LA) vill jag till.
Bland dem jag har rest till är Rom min favorit.

Ska du resa någonstans i år?
Köpenhamn,
 annars ingen mer utlandsresa planerad
men Strömstad och Malmö blir fint det med.


· Roligaste reseminnet?
Londons alla musikaler, språkresan till Malta med Elin,
dansklasserna i Mexico och Rom med Daniel.


· Tråkigaste reseminnet?
Hemlängtan på Malta. Vår granne på gården spelade
konstant "Lugna favoriter" på högsta volym, vilket inte gjorde
mig gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback