Not easy? Well I know

Konstig dag hittils. Jag blir nervös utav allt kaffe jag hällt i mig och vädret gör mig förvirrad. Det händer mycket just nu, två stora saker som gör mig glad - om allt praktiskt bara löser sig. Tänk att jag aldrig nöjer mig med det lilla, att jag aldrig bara kan "vara". Men jag antar att det måste ses som något positivt ibland. Jag kommer aldrig bli en sådan som fastnar i gamla vanor och mönster, jag vill hela tiden utvecklas och ha nya utmaningar. Prova allt, göra allt, testa allt och försöka allt.  (Men nej, jag är inte helt lätt att leva med..)

Jag vill bara att det ska bli söndag morgon så att vi kan dra iväg med vår lilla hyrbil. Glida igenom Sveriges vackra landskap ner till de skånska vidderna, med massa bra sommarmmusik spelandes på radion och några stopp på vägen för att bada. Min älskling och jag. ♥ Daniel som förövrigt åkt till sin söta mormor och morfar med familjen, jag ville ju med! Men vad gör jag? Jodå, jag jobbar jobbar jobbar. Skulle hellre spendera kvällen i de värmlänska skogarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback