M&M-kärlek.

Ingen som du.
Inga som vi.
Ingen kan vara älskad så som du är.
Ingen kan älska så som vi kan.



Jag är töntigt pirrig och känner mig lite sådär nykär. Om ca. 7 minuter kommer min älskling hem. Jag har saknat honom och jag planerar ett pusskrig. Jag ville köpa en fin present åt honom på Kreta men de fanns bara skitsaker (så som t.ex. kreta-får-souvenirer och tändare med nakna kvinnor) så jag köpte massa M&M åt honom.. det är det bästa han vet och unnar sig bara det när han varit utomlands. Har man en student-flickvän får man glädja sig åt det lilla..

Om några timmar ska vi till min kära lilla Gustav-kusin som  jag däremot hittat bra present åt, likaså lillebror. Jag ska prata med mor hans och hitta ett datum när Daniel och jag kan sno med honom till Astrid Lindgrens värld. Hur mysigt som helst ju! Ikväll blir det ÖSK-AIK och allsvensk premiär efter uppehållet. Jag är glad som vanligt och litar fullt på ett nu utvilat och taggat svartvitt lag. 2-1 om ni frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback