....

Mulet ute och det roligaste dagen har innehållit hittils var en ostfralla från Klippet. Ni förstår nivån på roandet. Det var med tunga steg jag steg upp ur sängen 07.00 imorse. Jag drömmer mig tillbaks till hotellfrukostarna i Malmö. Lite kaffe och en himla massa godsaker är en bra början på en helt oplanerad - ledig dag med sin bästa. Men och andra sidan, man tjänar ju inte storkovan på semestern - det gör man bara på Länsstyrelsen. Så här sitter jag..

Jag ska luncha med Daniel och hans kollega David sedan. Får även besök av mina kära kusin ikväll som anländer till Örebro från Umeå om 40 minuter. Vilken otrolig lyx att ha henne här hemma i hela fem veckor! Jag dedikerar låten nedan som är en riktig "sommaren-06-dänga" till henne. Min bästa Malin.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback