....

Oj, så dåligt jag har bloggat sista tiden. Anledningen stavas dock SEMESTER! Nu när jag är tillbaks på jobbet imorgon kommer det att bli ännu mer inlägg än vanligt. Vi på Länsstyrelsen har inte överdrivet mycket att göra under semestertider.




Vår semester har i alla fall varit helt fantastisk. Precis så bra som en semester ska vara. Köpenhamn var en klar favorit med massa gamla, mysiga gator, härliga restauranger, tivoli-besök och massa shopping. Sista natten for vi till Göteborg med ett kort stopp i Halmstad där vi hälsade på Daniels gamla klasskompis från Skövde - Peter. I göteborg hälsade vi på Linnea (Daniels sys) vilket har jättemysigt - hade inte sett hennes fina lägenhet än så de var kul.

I fredags efter många timmar i bil anlände vi till Örebro där jag mötte upp ett femtontal brudar hemma hos Elin Annerblom på hennes bakgård. Vin och roliga lekar styrdes flitigt. Hamnade sista timman på Lilla Örebro, vilket är tacksamt som alltid. Igår kväll var det grillfest som gällde hos Daniels jobbarkompis David med flera från brandkåren + respektive. Hur trevligt som helst!

Nu väntar jag på Erika medan jag städar ihjäl mig. Jag bjuder på en bild från fredagen. Semesterbilder kommer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback