Njutbart.


15.10
Vi är på G nu. Sitter på Njuta med Elin och skriver för fullt. Det var en trög start som vanligt. Vi är inte kända för att komma igång snabbt direkt, men desto mer effektiva är vi sen. Skolans restauranger och caféer hade stängt så vi tog fjortonbussen upp på stan för att sätta oss här. Och nu, efter lite fläskfilé a´la Njuta så är vi igång. Det kommer bli bra.

Ska hem fort som tusan sen, byta om och äta. Sedan jobba på slottet, stå i garderoben. Nej , det är inte det roligaste jag vet. Och skulle jag kunna kalla mig ekonomiskt oberoende så skulle jag aldrig tacka ja, men så är icke fallet och januari är den värsta månaden någonsin vad gäller ekonomi för en student. Sådäså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback