Lisas och Gustavs lilla Victor.

Jag tog bort det elaka inlägget ang. kommunister. Förlåt. Det var att gå till personangrepp. Brukar inte göra sådant. Men då förstår ni iaf hur arg jag var. Nu har jag fått skriva av mig. Det var syftet.


Precis hemkommen från tre timmar hos Lisa, Gustav och lilla Victor. Jag är kär. Förälskad och besatt, vilken underbar liten goding han var! Han sov i min famn  och mitt knä jättelänge. En sån fining vill jag också ha (Oh, nu är jag ute på farlig mark). Jag ska visa lite bilder sedan som jag kan sno från Lisas blogg. Nu är jag hemma för att slänga i mig rester av italienska burgarna och sedan träna någon timma på Friskis. Ikväll blire jobb. Thats all I do. Jobb jobb jobb.


(Den här bilden passade inte alls till inlägget. Men jag nämnde ju Aiya Napa igår, så vad tusan. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback