Repa repa repa repa

Jag är så himla taggad på att repa imorgon! Följande tre söndagar kör vi långrep 15-21 och det ska bli riktigt kul, jobbigt men kul. Men nu sitter jag här, har fyra låtar jag måste lära mig tills imorgon. Vi sätter upp kommande repschema i slutet på varje rep och jag sitter alltid kvällen innan och övar. Men imorgon ska jag vara bra... imorgon ska jag vara bäst.

Jag sitter i sängen med hörlurar på, kan tänka mig att de låter sådär när jag nynnar med dem på. Jag blev utkörd till sängen då Daniel skulle ackupera tvn i vardagsrummet. Ikväll/inatt övar jag bl.a. Blondie, Mothers finest, Amanda Jensen och Van Morrison. Vi har en sjuk blandning! På bandfesten ska jag tvinga alla mina nära att befinna sig där ♥






Kommentarer
Postat av: Jonte

Hehehe! Det är lugnt! :) Tycker det var sött av dig =) Hoppas du mår bra! Kram

Postat av: jonte

Fast det verkar inte vara du som är den största hemlighetsmakaren.. :)

2009-01-18 @ 12:31:01
URL: http://jontee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback