Thaoplaner.

Jag blev lite besviken. Först glad, sedan besviken.  Jocke berättade i söndags på repet att Thao öppnat mer klubblik verksamhet i fredags, samtidigt som de är ett toppenställe med mer lounch-feeling där man kan sitta och bara snacka över ett glas vin. Fint tänkte jag, skönt ställe med lite lägre åldersgräns än Strömpis och Frimis. Dessutom är det min vänner-trio Jonas, Jens och Jakob som styr stället så de kan bli skönt.

Men för att komma till saken. Jag tittade på vimmelbilderna från Örebroguiden och upptäckte att det endast är människor som brukar hänga på Satin som dragit sig till Thao. HUM? Jag tycker inte om Satinhäng och jag hoppas hårt på att det inte blir den feelingen på detta stället. (Dreggställe , förlåt tove.) Jag är inte nöjd med något ställe i Örebro förutom Björnstugan söndagar, Harrys torsdagar och Kåren Fredagar så jag ska iaf ge detta nya ställe en chans.


Kommentarer
Postat av: Tove

Nä fast det var väldigt blandat. Var där igår också, och då var det ju en annan typ av folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback