Sådärja. Duktig men trött.

Jag är trött men DUKTIG. Jag har tränat i eftermiddag, nu ska jag komma igång igen på allvar. 2 gympass och ett gympa. Det är läge nu. Sitter på jobbet och slutar om en timma. Vill bara hem, krypa ned i soffan med täcke och Greys-boxen. Lite chai-te med kesomackar skulle sitta fint. Älskling slutar dock inte träningen förän 22.15. Satans fotboll att hålla på länge! Inatt kunde varken Daniel eller jag sova. Somnade runt 04.00, hej vad trötta vi var imorse

Imorgon tar jag även tag i plugget igen på allvar. Den ena boken jag beställt måste börja läsas. Hur ointressant de än låter. Intercultural communication. HA! Tänk om livet var som under nollningen. Ojojoj. Vilket liv. Vilket liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback