Mycket lättförståeligt Daniel...

Daniel har varit jättegullig att läsa igenom hela vårt arbete, vilket tog ca. en timme och har sen tyckt till om vad som behövs ändras. Han är riktigt duktig och det är skönt att ha hans "godkännande", haha.

MEN! Vet ni hur skönt det var att ha rätt när han på sitt allra finaste sätt försökte förklara för mig att:
"Älskling, det stavas självklart inte förståeligt, det stavas förståligt.

EH NEJ!
Det gör det inte sa jag, helt säker som jag brukar vara på stavning (när jag inte slarvar.). Men Daniel fortsätter att hävda att jag har fel och argumenterar med argument som t.ex. : Inte ens på 1800talet kan man ha skrivit med den gammel-svenskan. Vi slog upp ordet och vem hade rätt? Självklart jag. Word stavningsprogram anser båda stavningarna som rätt MEN om man söker på nätet är alla artiklar skrivna som : FÖRSTÅELIGT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback