London, here we come.

Oj vilka dagar! Jag är så glad.

Pappa chockade med att bjuda mig och Daniel på lunch och berättade att han tänker bjuda med oss på en utomlandsweekend! MIN ÄLSKADE PAPPA! Hur söt är han inte? Han hade läst mitt depp-inlägg här på bloggen och ville göra något. Så vi ska troligtvis till London för att kunna se en fotbollsmatch och Mama mia-uppsättningen (6e gången för pappa och 5e gången för mig.) Det låter åt i början på mars.

Min söta pappa. Hur snäll är han inte? Tänka sig, jag började nästan böla inne på Pacos. Men det var väl ingen chock. Nu ska jag skriva ett arbete, senare träna och sist dyka förbi Tariks för att umgås lite med några från klassen.

(MATILDA MATILDA MATILDA, hörde du? Jag ska till London! )


Kommentarer
Postat av: Tilly

Jösses vad avis jag blir Babe!

Du förstår väl att vi måste ses innan dess och jag måste berätta allt om alla ställen ni MÅSTE GÅ TILL! Vilken Pappa du har, nästan så att JAG också börjar böla! (januari är böl-månaden tror jag, vi är rätt lika där)

Fast sanningen är ju att jag själv planerar nästa Londonresa också, måste bara dit snart!



Som jag saknar dig bejbi! Måste måste ses snart. Känner starkt behov av thé/vin och mysprat med dig. Det är bara så bra!



Kärlek till dig honey!

Postat av: Tilly

OCH! när ni bokat måste vi höras, har massa tips på sidor ni kan beställa t-banekort o biljetter från så ni får hem det i brevlådan innan ni åker + tågtransfer från flyget. (Jag blir ju alldeles till mig!)





PUSSAR i tusen!

2009-01-16 @ 09:41:22
URL: http://ecentric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback