kusinkärlek.

Keso och juice i soffan med älskling som tittar på fotbollseuropa. Mina fina kusiner har precis gått härifrån, Marina hade inte sett lägenheten än. Skandal! Det blev lite tee i soffan, prat och tittandes på gamla bilder. På tisdag kväll lämnar dem Öret för Umeå igen, ush tiden går för fort. Dock planerar jag in en liten tripp dit upp kring Februari.

Det som dock är bra att nu när Malin åker blir jag inte ensam, för min andra älskling har anlänt till Örebro. Elin kom igår och det var så skönt att träffa henne idag igen. Vi var på inflyttningsfika och hann inte ses så länge men den här veckan ska vi ju uppsatskriva ihop och då blire att ses varenda dag. min elin ♥ På fredag kommer även Lisen, just like old days. Mys och mys med flickorna. Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaks till vardagen.



(malin och jag sommaren 08.)

Kommentarer
Postat av: Malin S

Sötnöt!:)

2009-01-05 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback