Januari 2006

Insåg att jag om en vecka har haft bloggen i tre år. Det är ganska länge det! Många verkar se det som ett jobbigt måste att blogga när man väl skaffat sig en men jag ser det verkligen bara som jätteroligt tidsfördriv. Jag älskar att spendera överblivna minuter till att gå tillbaks och läsa gamla inlägg. Tycker det är roligt att ha dokumenterat mitt liv tre år tillbaks och kan titta exakt på dagen vad jag gjorde för tre år sedan. Hur jag mådde och vad mitt liv krets kring just då.

När jag var yngre skrev jag dagligen dagbok och har säkert ett tjugotal, fyllda böcker ligger och dammar i hyllan. Jag skulle aldrig kunna motivera mig nuförtiden men desto större anledning att blogga. Här kommer en låt jag lyssnade på jättemycket Januari 2006 och som jag fortfarande tycker är jättesöt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback